Serviciile de salarizare și HR oferite de SAFECO reprezintă o soluție integrată de administrare a personalului din compania ta!
SAFECO preia și verifică datele despre personal transmise de client.
SAFECO centralizează pontajele.
SAFECO calculează: salariile, concediile, sporurile și indemnizațiile cuvenite, inclusiv indemnizațiile pentru prestații de asigurări sociale și impozitele și contribuțiile datorate.
SAFECO gestionează procesul de generare a fluturașilor de salarii.
SAFECO înregistrează ștatele de plată ca parte a serviciului de salarizare și HR.
SAFECO întocmește deciziile de încetare sau suspendare a contractelor de muncă, precum și adeverințele.
Dacă ai mai multe puncte de lucru SAFECO întocmește evidența salarială pe compartimente.
SAFECO completează, actualizează și transmite REVISAL-ul la ITM.
SAFECO redactează și înregistrează contractele de muncă și actele adiționale aferente.
La cerere, SAFECO poate întocmi și administra dosarele de personal.
La cerere, SAFECO poate întocmi fișele de post.
La cerere, SAFECO îți poate întocmi Regulamentul de Ordine Interioară, ca parte a serviciului de salarizare și HR.