În cazul în care nu dorești ca serviciul de contabilitate pentru compania ta să fie externalizat, SAFECO are soluția: serviciul de revizie documentar-contabilă & raportare!
Dacă optezi pentru asta, SAFECO îți verifică modul de întocmire a documentelor financiar-contabile, precum și modul de justificare al cheltuielilor și de decontare al acestora, corelându-le cu specificul activității.
Având la bază câteva metode, SAFECO verifică modul de înregistrare al documentelor în evidența contabilă și în registrul jurnal, al balanței de verificare sintetică și analitică, al jurnalelor de vânzări și cumpărări. În acest fel te asiguri că erorile umane/materiale sunt înlăturate la timp și că situația contabilă reflectă activitatea pe care o desfășori.
Echipa SAFECO oferă consultanță privind organizarea contabilității financiare și de gestiune și instruiește personalul tău privind modul de întocmire al documentelor de evidență primară, circuitul acestora în unitate și în afara ei, precum și modalitatea în care documentele trebuie arhivate.
După efectuarea verificărilor, SAFECO va calcula taxele și impozitele datorate și îți va prezenta modul de calcul. Următorul pas îl reprezintă întocmirea și depunerea declarațiilor. Chiar dacă ai un departament economic intern care efectuează toate aceste operațiuni, dată fiind volatilitatea reglementărilor fiscale, recomandăm efectuarea periodică a unor verificări duble.
Rezultatele procesului de verificare efectuat de echipa SAFECO sunt înregistrate într-un raport de prestări servicii pentru a vă garanta acuratețea situației documentar-contabilă și a vă degreva de răspunderea acestui aspect din contabilitate..